נציג 'דגל' בבית שמש: "ש"ס לא עמדה בהסכמים אתנו"

    מרדכי הלפרין No Comments on נציג 'דגל' בבית שמש: "ש"ס לא עמדה בהסכמים אתנו"

    חבר מועצת עיריית בית שמש שלמה ברילנט, בתוכנית 'עניין מקומי' בהגשת איתי גדסי ויענקל'ה פרידמן: "תמכנו בש"ס 3 מערכות בחירות, בפעם האחרונה הפסדנו כי אנשים לא עמדו בהסכמים – כולל סיעה ספרדית שהצביעה לעליזה בלוך"

    23:05
    04.05.24
    קובי פינקלר No Comments on פרטים חדשים על חוליית חמאס שחוסלה סמוך לטול כרם

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    חבר מועצת עיריית בית שמש מטעם דגל התורה, שלמה ברילנט, התארח בתוכנית 'עניין מקומי' בהגשת איתי גדסי ויענקל'ה פרידמן, ושוחח על מערכת הבחירות הסוערת בבית שמש.

    האם היו שיחות עם ש"ס לתמיכה בגרינברג? "מתנהלים עם כל המפלגות. גם אריה דרעי יודע את מספר הטלפון של משה גפני, שיסגרו ביניהם. תמכנו בש"ס 3 מערכות בחירות, בפעם האחרונה הפסדנו כי אנשים לא עמדו בהסכמים – כולל סיעה ספרדית שהצביעה לעליזה בלוך. אנשי אגודה הצהירו לי שהצביעו להרב אבוטבול, לא יודע מה עשו מאחורי הקלפי".

    לגבי הרב גולדשטיין שתומך בסילברסטין: "לא נשלחתי לנהל את החלק הרבני, בשביל זה יש מועצת שהחליטה. אני יסתפק בכל תפקיד שיתנו לי".

    איך גרינברג ינצח? "הנבואה ניתנה לשוטים, לא נכון שאגיד לך שאני לא חושש. בלוך יכולה לומר מה שתרצה, אבל העיר הותיקה לא איתה. היא מסכסכת בין קהילות, חושבת שתגיד להורים איך לחנך את ילדיהם. הליכוד והבית היהודי מתקיפים איתה. אנחנו בדיבורים גם איתם, אל תצאו מנקודת הנחה שכל תושב לא חרדי יצביע לה".



    0 תגובות